Do poprawnej pracy strona potrzebuje obsługi JavaScript!
Zaloguj się
Nie masz konta?
zarejestruj się!
Przypomnij hasło.
O nas
Misja
Historia
Zespół
Opinie rodziców
Pomóż - 1,5%
Klauzula informacyjna RODO i Regulaminy
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Klauzula informacyjna RODO
Diagnoza
Diagnoza autyzmu i zespołu Aspergera
Terapia i edukacja
Autyzm
Program terapii dziecka z autyzmem w wieku przedszkolnym
Wczesna Interwencja Terapeutyczna - Program „Małe Maluchy“ - SOTIS
Indywidualna terapia dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera
Program konsultacyjny dla dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera
Konsultacje Psychologiczne
Psycholog dziecięcy autyzm i zespół aspergera
Konsultacje Dietetyczne
Konsultacje Lekarskie
Psychiatra dziecięcy autyzm i zespół aspergera
Terapie wspomagające
Integracja Sensoryczna
Terapia logopedyczna dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera
Zespół Aspergera
Programy terapeutyczno-przedszkolne
TUS PLUS (Grupa psychoedukacyjna z Treningiem Kompetencji Społecznych)
Indywidualne konsultacje
Coaching dla osób z autyzmem i zespołem Aspergera
Konsultacje Psychologiczne
Konsultacje Lekarskie
Psychiatra Dziecięcy
Centrum Terapii dla osób z zespołem Aspergera w Warszawie
Całościowe zaburzenia rozwoju/zaburzenia pokrewne
Indywidualne Programy Terapeutyczne
Program konsultacyjny
Konsultacje Psychologiczne
Psycholog
Konsultacje Lekarskie
Psychiatra dziecięcy
Terapie wspomagające
Integracja Sensoryczna
Logopedia
Szkolenia
Bezpłatne webinary dotyczące spektrum zaburzeń autystycznych
SZKOLENIA ONLINE
Bezpłatne szkolenie i staż dla studentów z terapii grupowej osób z zespołem Aspergera
Aktualności
Zrozumieć ZA, aby pomóc ASom cz.1
Zrozumieć ZA, aby pomóc ASom cz. 2
ZACHOWANIA TRUDNE – teoria i praktyka
Lęk a neuroróżnorodność – zaawansowane rozwiązania
Trening umiejętności komunikacyjnych dla rodziców
Zmotywowane dziecko - skuteczne strategie
"Lęk w spektrum autyzmu. Jak go zmniejszać?" - webinar automatyczny
"Trening jedzenia" - webinar automatyczny
"Od A do Z - czyli zrozumieć Zespół Aspergera" webinar automatyczny
Nasze szkolenia
Stała oferta szkoleniowa
Szkolenia bazowe I stopień - podstawy diagnozy i terapii autyzmu
Szkolenia specjalistyczne autyzm i zespół Aspergera
Indywidualne szkolenia dot. diagnozy i terapii autyzmu
Wiedza
Objawy autyzmu u małego dziecka - jak je rozpoznać?
Poradnik
Badania naukowe w SOTIS
Aktualne projekty
Ukończone projekty
Diagnoza
Terapia
Poradnik
Autyzm
Zespół Aspergera
Kontakt
Dane kontaktowe
Płatności
Grafik pracy ośrodków
Kraków
Gdańsk
Warszawa
Gdynia
Centrum Terapii Zespołu Aspergera
Współpraca
LOGOPEDA – KOORDYNATOR TERAPII
Terapeuta Integracji Sensorycznej - Warszawa Żoliborz
Nauczyciel – Koordynator Grupy / Nauczycielka - Koordynatorka Grupy Warszawa Żoliborz
Psycholog - Koordynator Terapii / Psycholożka - Koordynatorka Terapii Warszawa Żoliborz
NAUCZYCIEL WSPÓŁORGANIZUJĄCY / NAUCZYCIELKA WSPÓŁORGANIZUJĄCA
NAUCZYCIEL – KOORDYNATOR GRUPY / NAUCZYCIELKA - KOORDYNATORKA GRUPY
PSYCHOLOG - KOORDYNATOR TERAPII / PSYCHOLOŻKA - KOORDYNATORKA TERAPII
Fizjoterapeuta - Gdynia
Koordynator terapii - Gdynia
Terapeuta Integracji Sensorycznej - Gdynia
Qchat - sprawdź czy Twoje dziecko może mieć autyzm
Twoje imię i nazwisko:
Twój e-mail:
Imię dziecka:
Wiek dziecka:
Czy Twoje dziecko patrzy na Ciebie, kiedy wymawiasz Jego imię?
Zawsze
Zazwyczaj
Czasami
Rzadko
Nigdy
Jak łatwo jest Ci uzyskać kontakt wzrokowy z Twoim dzieckiem?
Bardzo łatwo
Dość łatwo
Dość trudno
Bardzo trudno
To jest niemożliwe
Czy kiedy Twoje dziecko bawi się samo, układa przedmioty w szereg?
Zawsze
Zazwyczaj
Czasami
Rzadko
Nigdy
Czy ludzie z łatwością rozumieją mowę Twojego dziecka?
Zawsze
Zazwyczaj
Czasami
Rzadko
Nigdy
Moje dziecko nie mówi
Czy Twoje dziecko wskazuje to, czego chce (np. zabawkę, która jest poza Jego zasięgiem)?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy Twoje dziecko pokazuje palcem, aby podzielić się z Tobą swoim zainteresowaniem czymś (np. pokazuje interesujący widok)?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Jak długo można utrzymać zainteresowanie Twojego dziecka kręcącymi się przedmiotami (np. pralka, elektryczny wiatrak, zabawki z kołami)?;
Kilka godzin
Pół godziny
Dziesięć minut
Kilka minut
Mniej niż minutę
Ile słów wypowiada Twoje dziecko?
Żadnego – nie zaczęło jeszcze mówić
Mniej niż 10 słów
10-50 słów
51-100 słów
Ponad 100 słów
Czy Twoje dziecko potrafi bawić się w udawanie (np. opiekuje się lalkami, rozmawia przez telefon-zabawkę)?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy Twoje dziecko podąża wzrokiem tam, gdzie Ty patrzysz?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Jak często Twoje dziecko wącha lub liże niezwykłe przedmioty?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy Twoje dziecko kładzie Twoją rękę na przedmiocie, kiedy chce abyś go użył/a (np. na klamce, kiedy chce, żebyś otworzył/a drzwi; na zabawce, kiedy chce, żebyś ją włączył/ła)?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy Twoje dziecko chodzi na palcach?
Zawsze
Zazwyczaj
Czasami
Rzadko
Nigdy
Czy Twoje dziecko łatwo adaptuje się do zmian, kiedy Jego codzienny rozkład zajęć ulega zmianie lub kiedy rzeczy znajdują się w innym niż zwykle miejscu?
Bardzo łatwo
Dość łatwo
Dość trudno
Bardzo trudno
To jest niemożliwe
Jeśli Ty lub ktoś inny z rodziny jest wyraźnie zasmucony, czy Twoje dziecko okazuje, że chce pocieszyć tę osobę (np. pogłaskać jej włosy, przytulić ją)?
Zawsze
Zazwyczaj
Czasami
Rzadko
Nigdy
Czy Twoje dziecko nieustannie powtarza te same czynności (np. odkręca kran z wodą, włącza i wyłącza światło, otwiera i zamyka drzwi)?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy określiłbyś/określiłabyś pierwsze słowa Twojego dziecka, jako:
Bardzo typowe
Całkiem typowe
Trochę niezwykłe
Bardzo niezwykłe
Moje dziecko nie mówi
Czy Twoje dziecko powtarza, jak echo, zwroty i dźwięki, które usłyszy (np. to, co Ty powiedziałeś, zwroty z piosenek lub filmów, dźwięki)?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy Twoje dziecko używa prostych gestów (np. macha na pożegnanie)?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy Twoje dziecko w niezwykły sposób przebiera palcami przed oczyma?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy Twoje dziecko spontanicznie patrzy na Twoją twarz, żeby sprawdzić Twoją reakcję, gdy dzieje się coś nieznanego?
Zawsze
Zazwyczaj
Czasami
Rzadko
Nigdy
Jak długo można utrzymać zainteresowanie Twojego dziecka jednym lub dwoma przedmiotami?
Przez większość dnia
Kilka godzin
Pół godziny
Dziesięć minut
Kilka minut
Czy Twoje dziecko nieustannie obraca w dłoniach różne przedmioty (np. kawałki sznurka)?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Czy Twoje dziecko jest nadwrażliwe na hałas?
Zawsze
Zazwyczaj
Czasami
Rzadko
Nigdy
Czy Twoje dziecko patrzy przed siebie bez wyraźnego celu?
Wiele razy na dzień
Kilka razy na dzień
Kilka razy na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Nigdy
Strona główna
•
Kontakt
•
Powrót na górę strony
2011 © Sotis - wszelkie prawa zastrzeżone
powered by
Tworzenie stron www - DZariusz.pl